REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI
Zgodnie z art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) w związku z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646)
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sadkowice prowadzi Wójt Gminy Sadkowice począwszy od 1 stycznia 2012 r.
Przedsiębiorca odbierający odpady kom9unalne od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sadkowice jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru. Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Wójt Gminy Sadkowice na pisemny wniosek przedsiębiorcy.
Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze, Wójt Gminy Sadkowice dokonując wpisu do rejestru nadaje przedsiębiorcy numer rejestrowy.
Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
Uwaga: Opłata skarbowa nie dotyczy przedsiębiorców, którzy z dniem wejścia w życie ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 152, poz. 897) posiadali zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych (art. 14 ust. 2 ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości
i porządku w gminie oraz niektórych innych ustaw)
Powyższe oświadczenie powinno zawierać również:
Załączniki:
Urząd Gminy
w Sadkowicach
Sadkowice 129A
96-206 Sadkowice
powiat rawski
województwo łódzkie
NIP: 8351178176
REGON: 000550315
tel./ fax: 468156191
tel. 468156167
e-mail:
ug@gminasadkowice.pl
Godziny urzędowania
poniedziałek 7:30 - 15:30,
wtorek 7:30 - 16:30,
środa 7:30 - 15:30,
czwartek 7:30 - 15:30,
piątek 7:30 - 14:30.
Licencja: CC BY 3.0 Gmina Sadkowice